Als ondernemer kan je er helemaal gek van worden, als de telefoon continu overgaat. Het is erg vervelend als je constant uit je concentratie wordt gehaald door klanten met vragen. Vaak zijn het niet de lastigste vragen en kunnen makkelijk beantwoord worden door een andere werknemer. Helaas hebben deze werknemers het ook te druk of heb je een eenmanszaak. Daarom ben jij als eigenaar verplicht continu de telefoon op te nemen en hierdoor kan je je niet goed voorbereiden op een belangrijk klantgesprek. Dit gesprek kan ervoor zorgen dat je bedrijf een boost krijgt en sterk gaat stijgen. Het is als ondernemer niet altijd even makkelijk bereikbaar te zijn, maar je moet voor bestaande en potentiele klanten wel goed bereikbaar zijn. Als dit niet het geval is kunnen klanten overstappen naar een concurrent en dit kan je als ondernemer niet hebben.

 

Er zijn een aantal oplossingen voor dit probleem. Het is vast wel eens in je gedachten om gegaan om een werknemer aan te nemen voor de telefoonservice. Helaas hebben bijna alle kleine ondernemingen geen geld om een vaste werknemer aan te nemen. Dit kost teveel geld en is vaak niet rendabel voor ondernemers. Een andere oplossing is het inhuren van een telefoonservice is ook een optie. Je laat als het ware de telefoon opnemen door iemand, die zich extern bevindt. Een antwoordservice zal alle vragen van klanten beantwoorden. Op deze manier hou je als ondernemer veel tijd over en kan je die tijd steken in andere belangrijke zaken. Een antwoordservice is niet duur, want je betaald per gemaakt gesprek een klein bedrag. Hiernaast betaal je een klein maandelijks bedrag om je te abonneren op de dienst. Kortom het heeft alleen maar voordelen voor je onderneming en je zal een hoop tijd overhouden.

Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl